ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΡΙΩΝ ΖΩΩΝ --(ΑΓΡΙΟΛΟΓΙΟ)

ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΙΑ ΖΩΗ ΣΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ
.......................................................................................
Ένας λυπημένος κροκόδειλος με δάκρια αληθινά σε ημερολογιακές ασκήσεις χαρακτήρος
.......................................................................................
Ένα χαιρέκακο και θλιβερό κουνάβι, ένας φιλήσυχος πολίτης
.......................................................................................
Μια γενναία γάτα, μια νευρική μαμά ζει κι ακροβατεί στις ταράτσες με¨Ελβις, κρεμαστούς κήπους, επιστήμη και φιλοσοφία
........................................................................................
Ένας σκύλος αδέσποτος ανήσυχος και δυνατός για όλα, μια ελεύθερη καρδιά περιχαρακωμένη στη θλίψη
........................................................................................
Και το φίδι: Η Σοφία, η φλέβα της Γης, η παντοδυναμία της πέτρας, το μέσα φως που κουλουριάζεται και εξωθείται ανεξέλεγκτο και τυφλό απ' την αρχή του Κόσμου -η Προστασία, το φαρμάκι και το γιατρικό του Νου
..............................................
..........................................

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

σελ.19 ((από το ημερολόγιο μιας γάτας))


Γάτα,, ημέρα4



Ε!
Ε!
ΕΓΚΥΟΣ!!!!!!!!!!!!!


Όλα δύσκολα.. όλα.. και τα χίλια κομμάτια μου.
Ούτε ένα τόσο δα κομματάκι εύκολο. Ή όχι;

Το παιδί που περιμένει να αγκαλιάσω, θα ξέρει τη μυρωδιά μου.
Το παιδί που κρύβεται ολοένα μέσα μου περιμένει μήνες και θα με βρει μυρίζοντας με.
Ένα κομμάτι σύμπαντος μες στις λαγόνες μου.

Ένας ανυποψίαστος ανέκδοτος βίος κολυμπά στα άγνωστα νερά των σπλάχνων μου. 
Είμαι 3 μηνών.

Εδώ και 3 μήνες κάποιος προσπαθεί να μεγαλώσει μέσα μου,
να μου παραμερίσει τα σπλάχνα, να στριμωχτεί όπου βρει την ίδια στιγμή που μαθαίνω να κουβαλώ το υγρό περιβάλλον του.

-Που πηγαίνουμε άγνωστο μωρό;
-Πως είναι να με περιμένει κάποιος ΕΚΕΙ μέσα;
-Μήπως είμαι μέσα εγώ, ενώ εσύ εκεί έξω στα ζωντανά νερά μου, ετοιμάζεσαι να χτυπήσεις την πόρτα να μπεις στον κόσμο μου;


-Μήπως γεννιόμαστε και μπαίνουμε μέσα;
-Ξεκινάμε ήδη με μια πλάνη τη ζήση μας;
-Μπαίνουμε μέσα ή βγαίνουμε έξω από το αυγό;

-Κολυμπάμε από τη γνώση στο άγνωστο ή το αντίθετο;
-Τι ξέρεις μωρό μου από εκεί έξω;


Έλα να με μυρίσεις και να μου γνωρίσεις το σώμα που μίσησα και αγάπησα.

Έλα να χαθούμε μαζί στο ορατό σύμπαν που πονά τα πλάσματα του
και να εφεύρουμε από την αρχή, την αγάπη.


Ταξιδεύεις εδώ και καιρό, κι έχεις κι άλλο ακόμη δρόμο να διανύσεις μόνο, υπέροχα μόνο και υπομονετικό μέχρι το αθώο σώμα σου να αράξει
στο αδυσώπητο λιμάνι της φθοράς.-












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου