ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΡΙΩΝ ΖΩΩΝ --(ΑΓΡΙΟΛΟΓΙΟ)

ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΙΑ ΖΩΗ ΣΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ
.......................................................................................
Ένας λυπημένος κροκόδειλος με δάκρια αληθινά σε ημερολογιακές ασκήσεις χαρακτήρος
.......................................................................................
Ένα χαιρέκακο και θλιβερό κουνάβι, ένας φιλήσυχος πολίτης
.......................................................................................
Μια γενναία γάτα, μια νευρική μαμά ζει κι ακροβατεί στις ταράτσες με¨Ελβις, κρεμαστούς κήπους, επιστήμη και φιλοσοφία
........................................................................................
Ένας σκύλος αδέσποτος ανήσυχος και δυνατός για όλα, μια ελεύθερη καρδιά περιχαρακωμένη στη θλίψη
........................................................................................
Και το φίδι: Η Σοφία, η φλέβα της Γης, η παντοδυναμία της πέτρας, το μέσα φως που κουλουριάζεται και εξωθείται ανεξέλεγκτο και τυφλό απ' την αρχή του Κόσμου -η Προστασία, το φαρμάκι και το γιατρικό του Νου
..............................................
..........................................

Τρίτη 3 Μαΐου 2016

σελ. 84 ((από το ημερολόγιο μιάς γάτας))

Γάτα,, ημέρα17



Είμαι η Αρετή.
Είμαι η Γνώση, η Σοφία, το Δέντρο
 Τ
ο Καλό και το Κακό σφιχταγκαλιασμένα στο Μηδέν το Μέγα.

Είμαι το Άγιο Φως που σ' έφερε, το Φως που έχασες, το Φως που ψάχνεις, το Φως του Ονείρου σου
Είμαι η Ωραία Κοιμωμένη
 η Χαλιμά, η Διοτίμα

Είμαι η ίδια η Άβυσσος και η αιώνια Πείνα της
Είμαι η Ζωοδόχος σου Πηγή, η ακούραστη σου Περσεφόνη
 Είμαι 
η Εύα, η Βαβέλ, η Αφροδίτη
η Μέδουσα.

Είμαι η Αστάρτη, η Καλυψώ,
 
η Αριάδνη
Είμαι η αμίλητη Σαπφώ, η Ήρα, η Πηνελόπη
Η Κλεοπάτρα  

Είμαι το κάλεσμα μιας Λίμνης μυστικής κρυμμένης στα απάτητα φαράγγια σου

Εγώ είμαι ο Προορισμός, εγώ η Μέκκα
 Η Φωτιά που καίει
Εγώ είμαι το κρασί μέσα στο Άγιο Δισκοπότηρο 
Εγώ είμαι το Είναι το Απειρο, το Είναι το Ασίγαστο
 
Εγώ είμαι η Φλόγα επί Παντός, η Ερωμένη που έχασες -αυτή που βρήκες κι αυτή που πρόδωσες 
Είμαι αυτή που σκοτωμένη επέστρεψα
Είμαι η Ιερά Νεκρή
Είμαι η Κλωθώ, η Άτροπος,
η Λάχεσις κι η Ουτοπία.

Είμαι η Ιθάκη, η σχεδία και 
η Θάλασσα 

Ανέτειλα μύριες Άνοιξες
 Έζησα μύριες νιότες
 Χόρτασα μύρια στόματα 
Ρούφηξα μύρια πάθη.

Άνοιξα βήμα στα βουνά και θέριεψα 
-την Τρέλα πάλεψα και φίλους έθαψα

Είμαι η Χάρις, η Κλειώ
 η καίουσα Μελπομένη
 η Άγια Μάνα, η Παναγιά
 η Κασσάνδρα.

 
Στα αιώνια χέρια μου
 Το σύμπαν σμίλεψα
 Κι ό,τι είναι άξιο κι ακριβό
 Μου μοιάζει.







1 σχόλιο: