ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΡΙΩΝ ΖΩΩΝ --(ΑΓΡΙΟΛΟΓΙΟ)

ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΙΑ ΖΩΗ ΣΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ
.......................................................................................
Ένας λυπημένος κροκόδειλος με δάκρια αληθινά σε ημερολογιακές ασκήσεις χαρακτήρος
.......................................................................................
Ένα χαιρέκακο και θλιβερό κουνάβι, ένας φιλήσυχος πολίτης
.......................................................................................
Μια γενναία γάτα, μια νευρική μαμά ζει κι ακροβατεί στις ταράτσες με¨Ελβις, κρεμαστούς κήπους, επιστήμη και φιλοσοφία
........................................................................................
Ένας σκύλος αδέσποτος ανήσυχος και δυνατός για όλα, μια ελεύθερη καρδιά περιχαρακωμένη στη θλίψη
........................................................................................
Και το φίδι: Η Σοφία, η φλέβα της Γης, η παντοδυναμία της πέτρας, το μέσα φως που κουλουριάζεται και εξωθείται ανεξέλεγκτο και τυφλό απ' την αρχή του Κόσμου -η Προστασία, το φαρμάκι και το γιατρικό του Νου
..............................................
..........................................

Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

σελ. 97 ((από το ημερολόγιο ενός κροκόδειλου))

Κροκόδειλος,, ημέρα20 Να ' μαι πάλι απαστράπτων και φολιδωτός στα πράσινα σου τα νερά καλέ μου βάλτε. Πως τα πέρασα; Λείπω καιρό, το ξέρω. Είναι Καλοκαίρι στο Βάλτο για άλλη μία γαμημένη φορά κι όσο και να το ξαποστέλνω αυτό ξανάρχεται σκληρότερο καλό μου ξημερολόγιο, έτσι για να μου αποδείξει πόσο κροκόδειλος είμαι. Είναι Καλοκαίρι κι είναι όλα υγρά μέσα κι έξω από τη λάσπη νύχτες τώρα κι εγώ αυτή η σημαδούρα η άδικη με τα ρούχα τα τέλεια που κόβει βόλτες άθικτη από χαρά μπρούμυτα και ξαπλωτά και πλάγια στη φαγωμένη γούρνα. Σιωπηλός και όσο αντέχω πράσινος. Πέρασα μήνες θαρρώ ακίνητος, νομίζω πέθανα και με ξέρασαν πίσω οι λάσπες ανίκανο να ζήσω ή να πεθάνω. Θυμάσαι; Λέω για εκείνη τη φορά μα και για όλες τις άλλες που ανέβαλα Ξέρουν καλύτερα αυτοί, ποιός είμαι εγώ από μένα;
τα ρούχα πέφτουν από πάνω μου βαριά λασπωμένα κι ασήκωτα Αποκαμωμένος στην κρύα όχθη με τα βρύα Λουσμένος στο πράσινο φως χωμένος στην πηχτή μου ζέστη περιμένοντας, αναμασώντας Κροταλίζοντας...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου